Uszkodzona klawiatura? Połamany przycisk od klawiatury? Nie musisz kupować nowego sprzętu, wystarczy wymienić wadliwe elementy na nowe

dsc_0011Każdy z nas miał kiedyś laptopa. Jest on bardzo wygodny ze względu na swoją dużą mobilność. Dzięki niemu można pracować w pociągu albo w korytarzu na uczelni. Długo zastanawiałam się czy nie lepiej kupić komputer stacjonarny. W końcu kosztuje mniej, a ma lepsze parametry. Szczególnie jeśli samemu się go złoży. Trzeba jednak pamiętać, że potrzebuje on takich dodatkowych sprzętów jak myszka czy klawiatura. To często one pochłaniają dużą część budżetu. Ja wybrałam jednak laptopa. Mogę go zabierać ze sobą na wykłady i pisać na nim notatki. Żałuję jednak, że nie wybrałam lżejszego modelu. Ten jest zdecydowanie zbyt duży na podróż pociągiem. Jednak jeśli jadę samochodem sprawdza się doskonale. Od kiedy stałam się użytkownikiem laptopów zauważyłam, że jest z nimi pewien problem. Otóż klawiatura często się psuje. Jeśli wypadnie z niej jakiś klawisz to nie jestem w stanie zamontować go z powrotem. Zdarza się także, że klawisz po prostu przestaje działać albo staje się zbyt czuły. Wymiana całej klawiatury w laptopie jest bardzo kosztowna – bardziej opłaca się kupić nowy sprzęt. Ten problem praktycznie nie istnieje jeśli chodzi o komputery stacjonarne. Jeśli zepsuje się klawiaturka wystarczy wybrać się do sklepu i zakupić nową. Znalazłam jednak rozwiązanie tego problemu jeśli chodzi o komputery mobilne. Klawisze do laptopa – oferta klawiszedolaptopa.pl. Na tej stronie zamówić można pojedyncze klawisze, zaczepy jak i gumki. Dzięki temu nie muszę już wymieniać całej klawiatury. Wystarczy, że zamówię na stronie interesujące mnie klawisze! Jednak produkty z tej strony przydaje mi się również w innych sytuacjach. Uczę się różnych języków i często przestawiam je sobie w przeglądarce, aby cały czas ćwiczyć posługiwanie się obcą mową. Zdarza się jednak, że brakuje mi nalepek na klawiszach, bo alfabet w danych języku znacznie różni się od łacińskiego. Dlatego kupuję sobie klawisze, które mają nalepki na przykład z cyrylicą. Dzięki temu szybciej zapamiętuję gdzie jaki znaczek znajduje się na klawiaturze.
Z klawiaturami od laptopa jest jeszcze inny problem. Nie można ich spersonalizować. Jeśli chcę dokupić sobie fajną, ładnie wyglądającą, podświetlaną klawiaturę do komputera stacjonarnego – nie ma problemu. Po prostu ją kupuję. Jeśli jednak zależy mi, aby mój laptop miał podświetlane klawisze i ładny orientalny wzorek z brzegu – muszę kombinować. Oczywiście wzorek to najmniejszy problem. Sama mogę zaprojektować nalepkę, a następnie ją wydrukować i wyciąć. Nie wygląda to tak profesjonalnie jakbym chciała, ale za to nikt inny nie ma takiej samej naklejki. Z kolei jeśli chodzi o personalizację samego laptopa to sprawa jest bardzo prosta. Na rynku jest mnóstwo naklejek, które zaczepia się na obudowie komputera. Dzięki nim od razu wiadomo kim jesteśmy i co lubimy! Moje ulubione to odstające uszy kota i naklejki w kształcie klawiszy, które układają się w napis! Laptop, podobnie jak komputer stacjonarny, ma swoje plusy i minusy. Każdy więc sam powinien zastanowić się co najbardziej mu odpowiada.

Nasze witryny: keystastoteclatouchetoetstuşklávesatangentTecla

Leave a Reply

